Snooza

jaa, då är man redo för ännu en arbetsdag!
Gruvar mig, idag ska det ju bli jäätte varmt!
Men men, det är bara att bita i det sura äpplet! Värmen ska ju hålla i sig hela veckan,
så jag får ju njuta av värmen till veckan.. för idag ska man plågas i värmen :p
Begav mig ut på ön igår! Hade det trevligt, spendera lite tid med Carolina. och som vanligt började vi prata om gamla tiden.. Gud vad vi har haft kul, när vi va "ung och fräsch"! haha...
Fick även kläm-mackor av Britta, och hon gör nå så gudomligt goda mackor!
Men ingenting slår hennes chokladrutor, bara tanken på dom får det att vattnas i munnen =)
(Men nu va det länge sen jag fick äta några, Britta!)
För övrigt känner jag mig pigg idag, även fast det vatr lite sent igår.
Jag brukar ju alltid ställa klockan en kvart innan jag ska kliva upp, så att jag kan snooza en kvart.
men i morse va jag pigg som en lärka när klockan ringde, så det va ju trevligt!

nää, nu ska jag lalla på lite tills jag ska åka..

Ha en underbar dag i solen!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Cecilias unga mamma och Tindras unga mormor!!

Ung?!? Jaa-ha vad är du nu då? hua Cecilia nu fick du mig att känna mig som en 40-åring hehe det där var verkligen en riktig tolkningsfråga
och hur man ser på saken, njaaa kan kanske vara en disskutionsfråga:-)
Näää nu skall jag göra mig i ordning, för nattens jobb kallar snart,glöm inte nu att jag kommer in i morgon bitti och hämtar min laddare.
Puss och kram vi syns på stan!!

2008-06-01 @ 19:49:28
Postat av: Cecilias ung morsa igen:-)

Ge Tindra massor av pussar och kramar ifrån unga mommo:-)

2008-06-01 @ 19:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0