Skratt kalas

God dag kära läsare!
Som sagt, hade jag så himla kul igår!
Även fast jag var en vandrare ett tag :p haha..
Kvällen började med en förfest borta på skönsmon, men jag tyckte det va lite tråkigt där, så jag, Isabelle och Mattias åkte till en annan förfest borta vid sallyhill. Men där va det ännu tråkigare. Så efter en stund bestämde jag mig för att åka tillbaka till skönsmon, men fick inte tag på en taxi. så jag började gå medans jag stog i tlf kö.
Men så kom jag på den perfekta idén att jag skulle ringa Lolle, för han brukar ju vara ute å åka.
Men han va ju lite upptagen han med, så det tog ett tag innan jag fick tag på honom.
Så sen när jag fick det visade det sig att han festade han också, han va på en fest i stan.
Perfekt, tyckte jag och slank in lite galant där =) haha..
och nu såhär i efterhand så hade jag inte tråkigt på nån av förfesterna egentligen. Va nog mest att jag ville vara på så många ställen som möjligt, utifall att kanske Hottie skulle vara där.. haha!
Men det va en annan gammal hottie på sallyhills festen. en sk. gammal lös förbindelse.
Och han ska tydligen bli pappa i december, kul för han.
men iaf, sen bar det av ner till O'learys där vi tillbringade mestadelen av tiden. Jag och Niklas tog en snabb liten krogrunda till Svensson's och Oscar. Även att när vi skulle in på Oscar, så missade vi kön, så vakten frågar om vi har stämpel och vi kollar på han som han vore dum i huvudet och svara Nej! Så han sääger åt oss att ställa oss i kön, så vi frågar lite funderande vart kön va. så va den ju alldeles brevid oss. haha,, snacka om puckon! Men det vart tillbaka till O'learys.
Surrade och drack en massa, vi gjorde inget speciellt men det va så himla kul!
Se när dom stängde skulle jag, Niklas och Thomas gå och äta. men Thomas försvann så jag och Niklas skulle gå på kebab city och äta, men det va för mycket folk, så vi skulle gå på Mc Donalds på storgatan, men det va stängt.
Så mot Max traskade vi, men som vanligt va det kilometer lång kö. så vi bestäma att då går vi på Mc Donalds vid Sj, för där är det aldrig folk. sagt och gjort så gick vi dit, och mycket riktigt så va det knappt nå folk där.
Och vi hade så roligt, jag skrattade så mycket så det värkte i hela kroppen.. Vi pratade om så mycket tok.
Sen när vi skulle åka hem, delade vi taxi. så när Taxin kom va det ju en limousin taxi, och det tyckte ju vi va skit kul..
haha!
Nää, gud vad jag hade roligt igår!

En vimmel bild från O'learys:


Jag måste ju berätta en liten historia om bilden! haha!!
Fotografen kom och frågade om han fick ta ett kort på oss, och visst tyckte vi.
Så Thomas skulle skjuta stolen närmare mig, men så ser jag i ögonvrån hur han försvinner.
så jag vänder mig om för att se vart han tog vägen, så va han borta, men så tittar jag ner. så låg han på golvet och sprattlade! haha! Så av nån konstig anledning välte stolen och han flög med. jag skrattade så jag höll på å kissa på mig!



Nä, nu låter det som lill madame kommer hem...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Vem av dom ska bli pappa ?

2008-06-16 @ 14:11:40
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0