Rådjurs slakt!

Carolina skrev en knepig kommentar till mig, och frågade om det va utanför Tindras dagis det hade varit en gubbe å slakta ett rådjur? jag trodde hon hade fått en knäpp eller bara allmänt drev med mig!
Men jag surfade in på St och till min stora förvåning så va det utanför Tindras dagis!
Jag är fruktansvärt chockad! Men glad att det va vid 15- tiden. Tindra slutar nämligen 13.30!
Men fy faan, ska man våga lämna henne på dagis framöver?
Läs och häpna:
Flådde rådjur utanför dagis
Hur fan kan man va så jävla blåst i huvudet, att man ställer sig utanför ett dagis?!?
Jag är mållös!

Kommentarer
Postat av: Elakis

Varför gör man det ens offentligt? Jag själv gör alltid sånt ensam... skoja

2008-05-08 @ 22:18:21
URL: http://elakheter.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0