Lördag

Idag kommer J hem, känns lite pirrigt.. haha!
Pratade med han förut, då satt han på tåget. Glömde fråga när han kommer hem, men han skulle ringa när mottagningen blev bättre. Jag måste ju hinna dammsuga bilen :p Plockade ut alla grejer förut, det såg ut som att nån hade slängt en bomb med kläder och nappar i den. så nu måste den dammsugas, det är fullt med sand där Tindra har suttit.

I torsdags hade Tindra halloween disco på dagis, dom hade dansat ätit popcorn och druckit saft!
Tror nog att hon tyckte det va himla kul =)
Igår for trollet mitt till pappa sin, kan tänka mig att hon vart super glad när han kom och hämtade henne på dagis. Go rumpan min!
Igår drog jag med mig mamma till Birsta, inköpte en del smått och gott till hemmet och Tindra trollet.
Sen på Em bar det av till Angelina, vi klippte och donade med kläderna vi ska ha ikväll.
Å gud så roligt det kommer bli. MEN! Det som är mindre roligt det är att det kommer komma ett totalt urblåst pucko!
Hamnade på fest med detta pucko för nå helger sen, och jag har aldrig mött en mer enerverande människa i hela mitt liv. Så va det en tjej som frågade om puckot fick följa med, Angelina svarade inte på det. Eftersom hon vill nog ha henne där lika lite som jag. men så va tjejen så fräck så hon ringde chrille och frågade och han kunde inte säga Nej!
MEN! Jag och Angelina har en plan.. hehe!

Nää, nu har jag inte tid att sitta här. det är mycket som ska hinnas med idag,
Det ska tvättas, städas, åka till farmor en sväng, städa bilen, hämta J på tågstation slutligen ska jag göra mig klar för kvällen. Dessutom tänkte jag försöka klämma in en solning nånstans där imellan..

Jag får verkligen inte glömma kameran ikväll =)

Ha en underbar Lördag,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

nu vill jag se en uppdatering ifrån gårdagen :)

2008-11-02 @ 22:42:59
URL: http://Http://Carrolixeen.blogg.se
Postat av: Anonym

Vill ha uppdatering nuuuuuuuuu

2008-11-03 @ 17:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0