Tråkigt

åhh, vad jag har tråkigt!
Jag och Tindra har byggt med duplo och tittat i leksakskatalog. men nu ligger hon på sin fäll framför tv'n och tittar på pippi.
jag har försökt med att vi ska bygga duplo, koka mat (På hennes spis), leka med leksakerna eller bara göra nåt. men det är tvär Nej, hon ser pippi och det verkar vara lika heligt som när jag ser på Greys Anatomy eller Desperate Housewifes.
enda skillnaden är att jag ser nya avsnitt varje gång, medans Tindra har sett samma filmer 78 gånger.
Jag är verkligen dö less att se på pippi så det känns inte lockande att slå sig ner brevid heller.
Trollet verkar inte bry sig så mycket heller. Jag skulle kunna springa Sundsvall runt utan att hon märker att jag är borta.
Det skulle vara om filmen tog slut, när hon vill se den igen. men nån gång har hon faktiskt lyckats slå på den själv.

Förhoppningsvis så kommer rutan på J's bil bli fixad denna vecka.
Hoppas! Så jag slipper köra omkring med plast som ruta nästa vecka.
När man kommer upp emot 70km/h så börjar plasten fladdra och det låter hemskt.
Även fast jag har tejpat den riktigt, eller den fladdrar inte egentligen.. vet inte vad man ska säga.

Meningslöst inlägg.

Iofs, så kan jag ju passa på att Gratta
Frida & Simon som har fått bebis idag.

Åhh, nu kommer pipppi nörden! Hon kanske vill leka =)
Ska väl börja med middagen alldeles strax också.. undrar vad jag ska göra för delikat :p


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0