Analysera

Igår for jag och trollet till mamma och hälsade på, blev kvar över natten och är fortfarande kvar.
Idag har jag sovit, massor. och gud så skönt det har varit!
Pratade med sötproppen J förut, han skulle åka och fixa internet till mig. Han är så underbart snäll!
Så inom en snar framtid har jag internet hemma igen =)
Förövrigt ska J börja jobba i Norge nästa vecka, lite tråkigt.. men men!

Jag måste ju berätta om en pinsam sak, jag har mail kontakt med min handläggare på AF,
så kom vi överrens om att jag skulle skicka min CV till honom så han fick läsa igenom den och kolla så att den va bra å så.
Fick tillbaka att den va jätte bra, men att jag borde kolla stavningen i en mening.
Jag läste den säkert 100 ggr och hittade verkligen inget fel. Så jag fick verkligen läsa ord för ord och analysera varje bokstav. Till slut hittade jag vad som va fel i meningen.
Jag har ju jobbat på en resturang som hette Kå Två. Så jag hade skrivit det och tidsperioden jag va där.
Men under det, där jag skulle skriva om vad jag hade gjort på Kå Två vart det lite fel. Ni kan ju säkert tänka er vad som vart fel.
Jag skrev KÅT TVÅ! haha, jag höll ju på att dö, för den CV'n har jag nämligen skickat iväg till ett ställe.
Jag kommer nog inte få det jobbet :p haha, gud vad jag har skrattat åt det!

Nää, nu ska jag ta och äta lite, sen blir det hemfärd!

Vi ses när vi ses,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha " Kåt två"

2008-10-21 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0