Birsta

Idag va det Birsta med J, som sagt.
Köpte en dammsugare. Eller rättare sagt J köpte en dammsugare till mig.
Sötproppen! Han skämmer ju bort mig. Jag tänkte köpa en billig dammsugare på rusta eller nåt, jag behöver ingen vräkig sak. men J tyckte att man ska inte köpa sånnt trams så han tyckte att jag skulle köpa en riktig, men jag lägger inte ut mycket pengar på en dammsugare. så då insiterade J på att han skulle köpa en åt mig på Elgiganten.
Så, så blev det!
Fick vara J's chaufför idag, han har så ont i hela kroppen så han kan knappt köra.
och det har inte jag nåt emot, jag tycker om att köra bil. så länge det är en bil av nyare modell =)

Jag skjutsade J till pappa hans strax före 18- tiden, sen tog jag bilen och for till mamma.
så nu är jag och Tindra här, blir snart go mat. Tindra hjärtat sitter med "Dotta" och bygger med duplo!
Blir nog så att vi stannar kvar över natten, J ska endå inte ha bilen ikväll.

Ha en trevlig fredags kväll,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: isa

tjena bruden:-)

jo du glömde fråga dej förut...den där toainsattsen du har till tindra som inte du/hon anväder får vi köpa den?:o)

hoppas vi syns imorron:-)



kram karm

2008-10-10 @ 20:13:06
URL: http://sotsugen.blogg.se/?tmp=25204619
Postat av: Anonym

kjgithtit fnjhfhf

2008-10-12 @ 15:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0