Svullo

Gårdagen spenderades som sagt hemma hos Angelina, såg på tv, surrade och svullade en massa godis =)
Så det va jätte trevligt!
J skjutsade mig till mamma så jag tog hennes bil därifrån, eftersom han inte kunde hämta mig på kvällen med tanke på att han hade sin dotter igår.
Och jag va så himla rädd när jag åkte med han, han såg ju inget!
Det är nylagd asfalt stora delar av vägen till nedansjö, så dom har ju inte streckat vägen än,
så han vinglade på och hade sig. så jag med en smula dödsångest satt jag och vevade med armarna och pekade när han va på väg ut i väggrenen och in i andra körfältet. så han låg och puttrade på i samma hastigehet som en gammal gubbe :p haha...
Iaf, efter jag hade varit hos Angelina så åkte jag hem till mamma med bilen, så fick jag skjuts av Britta och Igge hem.

Idag vet jag inte alls vad det blir, har bara slöat på här hemma.
Ska iofs traska ner på stan snart och möta upp J, han jobbar.
Så när han slutar tyckte han att vi skulle gå och ta en fika nånstans, så det ska ju bli trevligt!
Sötproppen!


Nää, nu måste jag ta och göra mig klar!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad ni är kära....:)

2008-10-04 @ 16:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0