Hela historien

Igår kom vi hem från landet, for dit när allt det här med J hände. så vi va där ganska så många dagar, skönt va det!
Innan vi for hem igår skjutsade jag och Tindra upp Marcus till svanö. Och i vanlig ordning stannade vi på shell i härnösand. jag har kommit på att jag är mer på Shell i Härnösand och köper cigg, än vad jag är på kiosken här borta.
lite komiskt är det, jag som va där i stort sett varje dag hela våren och halva sommaren.
jaja...

iaf, det här med J. Ni ska få hela historien om vad som hände.
Det började förra måndagen eller om det va tisdagen.. skit samma.
iaf så hade jag och trollet sovit hos mamma, skulle sova där en natt till men J tjatade hem oss för han saknade mig så mycket, och visst tyckte jag, Tindra skulle endå på dagis. så då slapp vi kliva upp så tidigt och åka från mamma.
klockan närmade sig 22 och jag höll på att plocka ihop lite här hemma innan jag skulle lägga mig och J pratade i telefon. Precis när han hade lagt på knackar det på dörren, J gick till dörren för att kolla vem det va. Jag tänkte ju att det förmodligen va nån kompis han pratade med i telefon som kom och skulle hämta/lämna nåt eller vad som hellst.
Men han öppnade inte dörren utan bara stog och tittade i titthålet. så jag frågade vad han höll på med och vem det va.
då va det hans ex, hon hade luskat ut vart jag bor. Så jag sa åt han att öppna och gå ut, för jag ville inte ha in henne hos mig. hon knackade bra länge innan jag tvingade han att gå ut, tänkte så att inte Tindra skulle vakna.
När han öppnar och är på väg ut så tränger hon sig förbi honom och in i MIN lägenhet. Hon skulle bara säga mig en sak. Hon stog och påstog en massa saker om J, om att dom hade haft sex (efter att han hade flyttat därifrån) och gud vet allt hon sa. Sen tog J med henne ut och det. när han kom tillbaka skickade jag ut han. för det är väl klart att jag trodde på allt hon sa, just då. Sen så ringde hon mig och spädde på en massa annat och det, och påstog att J hade suttit och kärleksförklarat sig för henne och haft sig. Jag berättade allt J hade sagt och sånnt till mig. varpå hon började spä på ännu mer. efter vi hade avslutat samtalet, pratade väl säkert i en halv timme, så höll hon på att skicka en massa sms och det. kunde verkligen inte sova den natten. vid 2 tiden bad J om att få komma och prata med mig, efter mycket tveksamhet fick han 1 minut på sig. men vad han än sa så trodde jag inte på han.
dagarna efter när jag hade samlat mig och inte va så arg längre, började jag tänka på att allt det exet sa hade inget sammanhang. det gick inte ihop. för så många gånger han har kommit hit och varit flyg förbannad på henne och hon har hållt på å ring och gapat och haft sig till han. inte tror jag väl att det skulle vara så om dom va jätte nykära och sånt.
sen är det så mycket annat som jag inte får ihop, saker som hon har påstått.

J har ring och sms'at mig hela veckan och verkligen bett om att jag ska förlåta han, för tydligen hade dom hållt på en gång. Och visst det äcklar mig fruktansvärt mycket, men det va i börjar och då va vi ju faktiskt inte tillsammans och det har jag fått en förklaring på varför. Men endå.. det va fortfarande äckligt, och han svek fortfarande mitt förtroende.
Så han har gråtit en massaför han ångrar sig så mycket.. och bla bla bla.. samma vanliga visa om att han aldrig har känt så här för nån osv osv ..
Tillsut efter många timmars prat hit och dit, så bestämde jag mig i lördags att jag skulle ge han en till chans, men det skulle vara den enda chansen han någonsin skulle få. och han vart överlycklig!
Jag trodde inte att jag skulle kunna göra en annan människa så lycklig som han blev.
Vi bestämde att han skulle hämta mig hos mamma igår, så skulle jag skjutsa han till tågstation för jag ska ha bilen nu i veckan när han är i Norge.

Alldeles innan han kom, ringde hans ex mig.. igen!
Och påstog att under veckan som va hade allt varit så himla bra mellan dom och bla bla bla..
dom hade haft sex och varit så kära. Min första reaktion va som förra gången, jag trodde på henne.
Berättade det för J när han kom, så vi satt och surrade på vägen in till stan. och han lovade dyrt och heligt att det va verkligen inte sant. Hon hade velat haft sex med honom igår innan han for, men han sa ifrån.
Då hade hon blivit skit sur och hotat han med en massa saker. sen hade hon skickat en massa sms till J om att hon skulle göra hans liv till ett helvete och han skulle få vad han förtjänade och bla bla bla..
Jag trodde på han, men jag tog tillbaka att jag hade förlåtit  honom och att han skulle få en till chans. för han hade fortfarande ljugit för mig. han sa att han inte hade varit där, fast han hade det. men inget hade ju hänt.. men endå!

Släppte av han på tågstation, kort efter att jag hade åkt ringde han mig och det va samma gamla visa.
han bad om ursäkt och jag spydde galla över honom.
Senare på dagen började exet hans skicka en massa sms till mig igen.

Ju mer jag tänker på det, ju mer inser jag hur jäkla desperat människan är.
Hon är så fruktansvärt desperat så hon nedvärderar sig själv, jag tycker nästan synd om henne.
hon är ju så patetisk! Så försöker hon påstå en massa saker om mig, till mig som hon påstår att J har sagt. tex om att jag är en dålig mamma. men inget hon säger biter på mig, speciellt inte om att jag är en dålig mamma.
skulle jag vilja så skulle jag kunna trycka ner henne till jordens mitt om jag vill, med tanke på allt jag vet om henne.
Men jag sänker mig inte till hennes nivå, jag har en stolthet!

Kommentarer
Postat av: linda

hon måste ju verkligen förstå att J menar allvar med att han har lämnat henne,, annars skulle hon inte leta upp dig och hålla på så där... hennes enda chans att få han tebax e väll om du blir arg på han,, så skit i vad hon säger,,, drygt med sådana ex,,,

2008-10-27 @ 19:58:56
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi är sjuk härhemma just nu , Jag & Savannah.. Men så fort vi friskna på oss så fixa vi upp en date åt dom två lovebirds :D

2008-10-27 @ 20:06:23
URL: http://Http://Carrolixeen.blogg.se
Postat av: Granne till J o hans ex

Men du.. DU borde aldrig ha blandat dig i en redan existerande relation, i synnerhet en relation som det finns barn i!



Det finns ett uttryck som heter "det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra".



Stämmer väldigt bra in på dig tycker jag...



Visst, J har sin skuld men det tar inte bort DIN.

Detta är ett gammalt inlägg och jag är MYCKET nöjd med att se att J och hans ex har en mycket god relation och samarbetet kring deras gemensamma barn fungerar utmärkt!



Så är det någon som förmodligen käner sig blåst nu så är det nog du.

Du fick precis vad du förtjänade!



Hoppas du lärt dig att inte "leka" med andras "leksaker".



Tack för ordet.



2009-09-30 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0