Jag blir tokig

Trots ålder är ett milt ord, för vad Tindra är i just nu.
Jag vet inte vad det har blivit med henne, hon vrål skriker och grinar hela tiden så fort hon inte får som hon vill.
Eller egentligen spelar det ingen roll om hon vill eller inte, så fort vi ska göra nåt så skriker hon och vill inte.
igår fick hon ett utbrott när vi skulle ifrån dagis, det tog 30 min innan vi kom iväg från dagis.
Hon vart super glad som vanligt när jag kom till dagis, Tindra kom springade med armarna rakt ut och skulle kramas.
Men sen började det när vi skulle ta på jackan, hon vägrade så hon la sig på golvet och sa inte ett ljud efter 10-15 min börjar hon skrika "UTAN JACKAAAAAAAA!!!" 700 ggr. efter mycket om och men fick jag på henne jackan, medans hon tok grinade och skrek "SLUUUUUUTAAA MAAAMMMAAA!!" Bar ut henne till vagnen som hon absolut inte skulle sitta i, varpå hon börjar skrika ännu mer, "BÄÄÄÄRAAA!" och det är ju lite väl långt hem för att jag ska orka bära klumpen.
Så jag struntade i henne och började gå. Så hon lägger sig ner på backen och tok grinar och vrålar.
Hon lyssnade verkligen inte, och jag trodde jag skulle skämmas ihjäl. det va ju massa barn, fröknar och föräldrar ute.
Fröknarna som tycker att Tindra är så snäll och lugn, men nu fick dom se hennes "rätta sida".
Så jag började gå, och Tindra började slita i mina kläder och ha sig.  Tillsut gick hon med på att hon skulle gå.
Men när vi hade kommit en bit från dagis ville hon åka vagn, skönt tyckte jag. tills hon börjar skrika om att jag skulle bära henne. Så hela vägen hem grinade och skrek hon.
Jag förstår verkligen inte vad det har blivit med henne, likadant är det på morgon.
Hon vägrar klä på sig, och hon ska inte åka vagn. och allt är bara nej, nej och åter nej.
Jag blir tokig snart!
Jonas fick komma och skjutsa Tindra till dagis idag, för jag mår inge bra.
och när jag sa att pappa skulle komma, då gick allt som en dans på rosor. Inte ett endaste nej, fick jag hörai morse.
Det är rart med barn....


Bilder från söndag ska ni få, som jag har lovat
     
     


Såå, hade inte så mycket bilder..
Är mycket som ser likadana ut i stort sett.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

ja jag vet , frida också ! Har ingen aning om vad som hände ! =( Men tur att det gick bort , Och jag gjorde inte ens något för att få bort det :S

2008-10-08 @ 20:21:39
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0