kallt & eländigt

Jag fryser så hima mycket hela tiden, så jag skulle kunna dö.
Även att jag har tjock tröja och tjock sockar men det är så kallt ändå.
Jag vill ha tillbaka sommaren, fast inte denna sommar för den va ju värdelös.
Varför föddes man i detta kalla eländiga land??


Mysfia!

Jag orkar inte göra någonting idag, borde egentligen göra en massa saker,
tex som att  gå och skriva in mig på arbetsförmedlingen, måste göra det nu när det inte finns så mycket jobb på hotellet.
så då måste jag ta och söka mig ett till jobb.. men jag vill inteee, jag orkar inte!
Har ju bara hört en massa skräck exempel om arbetsförmedlingen!
Och det finns ju inga jobb.. och jag vill verkligen inte jobba inom vården..
Torka bajs på en massa gamlingar. hua, jag skulle ju kräkas!
Men jag som så många andra lär väl sluta där endå... usch och fy!
Ingen som har ett trevligt jobb att erbjuda mig?? =)

Jag tror J är lite rädd för Tindra, fick nyss ett så himla roligt sms,
"[...] tänkte nästan smyga in en stund, men jag vågade inte för onda ögat i sparkdräkt."
haha, gud vad jag skrattade... och sparkdräkten är faktiskt en pyjamas :p


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket vackert foto

2008-09-12 @ 10:40:35
Postat av: Carrolixeen

en uppdatering nu !

2008-09-14 @ 17:49:58
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0