Personlig assistent

Kom hem från pappa för en liten stund sen,
och jag har aldrig sett pappa ha så ont och mått så dåligt!
Jag tyckte riktigt synd om han! han hade tydligen brutit flera revben.
Så jag erbjöd mig att jag kunde va personlig assistent nån dag om det behövdes,
gör ju inget särskilt på dagarna endå.

Nu ska jag ta en cigg, sen ska jag se färdigt sista Pirates of the Caribbean filmen,
började titta på den för nån vecka sen men somnade, så nu äntligen ska jag se färdigt den =)

Ha en strålandes lördag kväll,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mamma mia /som saknar Dig och Tindra/..

Hej hej!!

Nu har nattugglan jobbat och vaknat till liv, skulle kunna sova hela dagen lång och bara säga solong, men skall fin folket från Öfr Östermalm komma hit, så får man vara glad för den sömn man har fått och lägga ner sin själ på en riktig god söndagsmiddag:)

Visste du det tjejen: att Sömn är ett normalt tillstånd då en organism en kortare tid är synbart medvetslös

och oresponsiv för stimuli, bara en liten upplysning till dig min kära dotter..

Egentligen så skulle jag bara skriva att du har en jätte fin ny framsida på din blogg..:)



Puss och kram vi syns inte på stan!!

2008-09-28 @ 13:15:57
Postat av: Anonym

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-28 @ 13:21:50
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0