Sopgubbe

Städa har det inte blivit mycket av idag, kan jag säga.
Först yrade jag omkring här hemma och letade saker jag kan sälja så jag får råd med en ny matsalsgrupp =)
Hittade inte så mycket men lite iaf..
Sen fick jag besök av en viss person ; )
han hade köpt med sig mat, så vi åt, myste och surrade bort en massa massa timmar.
han berättade även att han skulle kunna göra allt för mig, ändra sin livstil (För den är väl inte den bästa just nu)  och ja allt.
men det finns en sak han aldrig tänker göra, och det är att följa med mig på en shopping runda.
haha, jag förstår inte varför det inte finns nån som tycker om att shoppa med mig. :p
Seg Cicci!
Kom även fram till att vi ska köpa hus (Jag vill jätte gärna bo i ett stort hus), men det va på ett villkor och det va att han ville ha en åkgräsklippare.. haha, han har inte så höga krav =)

Nää nu ska jag ta och bege mig till dagis och hämta Tindra.
 Fick även ett roligt samtal här på förmiddagen, det va Chrille som ringde och frågade om Tindra hade rosa jacka, lockigt hår och en nalle.. jaa tyckte jag och tänkte det värsta om att hon hade rymt från dagis, så han hade sett henne eller nåt.
men då va det bara att hon hade stått och vinkat till sopgubbarna =)


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Katja

mysigt :P ja, varför drar sig killarna ofta för att shoppa med oss tjejer?

2008-09-08 @ 17:00:27
URL: http://www.lyckokatten.se
Postat av: isa

nu har man inte vart inne på din blogg på några dagar, å se så mycket trevlig läsning jag har fått:-)

snygga påslakan! var har du köpt dom??



kram

2008-09-08 @ 17:29:19
URL: http://sotsugen.blogg.se/?tmp=25204619
Postat av: Trogen läsare...

Får hoppas att det ska fungera med den där killen iaf. Gick ju inte så bra med Mr Kiosk. Jag önskar dig all lycka =)

2008-09-08 @ 22:35:11
Postat av: Cicci

Tack för det =)

2008-09-10 @ 14:42:15
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0