Tokerier

Hade så himla trevligt igår, drack och surrade en massa.
haha, det va bara en massa tok. av nån anledning så skulle vi lägga ut en massa folk på blocket.
Jaa, gud va kul det va!
Tiden gick så fruktansvärt fort, for hem runt 24 tiden.
Då vart det en sväng på McDonalds, sen hem.
Då fick jag besök, av en viss person ; )
Han stannade till strax efter 3 nångång. Det kom inte mycket seriöst ur oss kan jag ju säga.
Hade så himla kul. Sen vid 9 tiden i morse, kom han och kröp ner med mig i sängen.
Det va så mysigt. Så stannade han till 11 tiden. Sötproppen!

Vart mest bara flum kort från gårdagen, men ni får ju en bild iaf
på mig och Angelina!



Kommentarer
Postat av: Boje

fy faan vilka Snygga tjejer!!

2008-09-07 @ 19:42:29
Postat av: Trogen läsare...

Låter ju bara udda som han kommer och går. Låter nästan som att han jobbar splittpass i korta intervaller varje dag =)

2008-09-08 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0