Lyckorus

Gud vad Tindra va bekymmrad i morse när vi klev upp, och hon såg att matbordet och stolarna va borta.
Hon kunde inte riktigt förstå.. Så hon yrade omkring och pekade på matrummet och sa "Borta" säkert 20 ggr.
Go rumpan där!
Som sagt så kom ju en viss person och hälsade på här igår. (Förövrigt så kommer han gå under "J" hädanefter)
Och jag va ju super lycklig över att jag hade sålt iväg lite saker och att det bara saknades 500 kr, sen så skulle jag ha råd att köpa den nya matgruppen.
Varpå han slänger fram en femhundring och säger att jag ska ta den. Men jag vägrade ta emot den. så tillslut sa han att antingen så tar jag den och köper gruppen eller så får jag elda upp den för han ville inte ha den. Han vägrade verkligen ta tillbaka pengarna.
Så det va ju verkligen super snällt av honom, men verkligen inte nödvändigt!
Så på fredag ska jag förmodligen åka och köpa gruppen. Det krävs ju lite planering för att få hem den, jag kan ju inte direkt ta lilla vita faran och packa in i den. och släp har jag aldrig provat att köra med och det är ingenting jag känner att jag har behov av att göra heller.

Alldeles nyss, va det en tjej hit och köpte Bumbo stolen. Jätte trevlig.
Och jag fick ett sånt där härligt rus i kroppen igen :p

Iaf, så fick jag ett sms av J i morse vid halv 7- tiden, han frågade om jag va vaken.
så jag såg det när klockan ringde kl 7.
så jag svarade ja. sen snoozade jag. vaknar av att det knackar på dörren. Då står J där super glad och pigg.
medans jag knappt har öppnat ögona.
"Mäh! Du skrev ju att du va vaken" fick jag höra när jag öppnade.
"Ja, jag VA vaken.. " fick han till svar. haha! Tog en morgon cigg innan han for på jobbet. =)




Vilken fröjd för ögat! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga möbler

2008-09-11 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0