Fredag

Idag känns allt mycket ljusare och bättre.
det KAN vara för att jag har shoppat och att det är sol idag =)
MEN! Det blåser ju så förbannat mycket så jag tror jag blir galen, regn och blåst är det värsta jag vet! Hua!

J är förlåten för sitt utfall igår, men det är nog bara för att jag är på strålande humör av shoppingen :p
Men i morse va det ganska roligt, när jag kom till Eclair  va J redan där, så jag försökte vända mig om så han inte skulle se mig. haha, men det va ju lika misslyckat som dumt. men iaf, så satt han på våran vanliga plats längst in i ena änden av eclair, och jag satt mig längst in på andra änden. Han som har Eclair hade värsta roligt åt oss, han gick i mellan och pratade och skrattade och hade tusen frågor. Haha, vi måste ha sett rätt så lustiga ut.
Men så får det faktiskt vara ibland!

Sen så får jag se idag nu då, om Jonas hämtar Tindra eller inte. Med tanke på att vi har varken hört något eller sett röken av han på 4 veckor ungefär. Gud så Tindra saknar honom, och sin lillasyster. Hon berättar verkligen för alla att hon har en lillasyster, hon är så himla stolt go gumman min! Ibland när hon ska lägga sig tittar hon på mig och säger "Mamma, Jag saknar min lillasyster" Och sen så är det tusen frågor och tusen tårar om/för Jonas.
Hon saknar han såå himla mycket, så jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att han hämtar henne på dagis idag.
Då kommer det vara en överlycklig liten tjej, och då mår mitt mamma hjärta underbart bra!
Vad vi än har för duster så tycker jag verkligen inte att det ska gå ut över Tindra ...
Tänk på det!

Hoppas att alla underbara får en fantastisk Fredag!



Sen så kan jag ju meddela att den lilla saten som beställde grejer i mitt namn,
hade t.om gjort sig besväret att skapa en email adress i mitt namn.
Men jag fick ju IP- nummret också. så jag vet ju vem det är.
Jag hoppas verkligen att du skäms över hur jävla barnsligt du beter dig!
Du är verkligen på en dagis nivå.. snälla ta och väx upp och lämna mig ifred.
Dessutom ska man fylla i personnumret när man beställer ifrån discshop,
det är 3 stycken som vet mina 4 sista siffror.
Jag, mamma och du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0