Helgen

Igår kände jag mig som en ny människa, efter att jag hade fått sova ut helt ostört!
Det hade gått jätte bra med Tindra hemma hos Pappa och Monica, hon hade somnat utan problem.
Själv så va jag och J ute och åt i Lördags, sen for vi hem till han och spelade Guitar Hero, eller ja,
jag spelade medans han... ja, han gjorde väl något annat :p

Igår for jag och Tindra till mamma och Ulf och åt.
skulle egentligen bara ha skjuts till ica och handla lite mat,
men då erbjöd Ulf att vi kunde följa med hem till dom och äta.
så det gjorde vi =)

Tindra va så rolig igår, innan vi åkte skulle jag gå ut på balkongen och röka.
så jag slog på Animal Planet till Tindra, hon älskar att se en massa djur.
Det va ett program om apor som visades då, så jag sa det till Tindra och hon satt sig i soffan och väntade med spänning. Plötsligt ropar hon, "Tittaaaaa mammmaaaa, aaapooor!" Så jag slängde ett öga på tv'n och såg att det va säkert 50 infödingar på tv'n. då vart jag lite full i skratt. :p

Idag ska vi gå och hälsa på farmor hade jag tänkt, va så himla länge sen vi va där.

Hoppas att ni får en underbar måndag!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha bäst att du vänjer dig efter som att tindra kommer att få en hel outfit i just den där färgen :) Nja riktigt birsta vänlig är jag inte än , Pengastrul som vanligt =(

2009-04-06 @ 21:18:23
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0