Kalasa

Nu har jag nyss sett Desperate Housewifes, gud vad jag älskar den serien!

Idag har jag slarvat i min diet, igår också för den delen då jag åt en french hot dog, med smält ost i.
jag vet.. super floskigt!
Och idag har vi varit på 50- års kalas hos min gulliga granne!  Eller 25x2 års kalas.
Det låter bättre, enligt henne =)
Där vart det bullar och tårta. men ist för att floska dricka, så drack jag ett ekologist the, UTAN socker eller något annat i.
så då vart det ett litet plus till mig! Tjoohooo!
I morgon bitti ska jag ta en prommis till dagis, om det är sol.
annars måste jag ringa J och hota med något, så han kommer och skjutsar oss.. hihi!
Fast nu kommer väl han läsa det här, och strejka eller något..
förövrigt, så blir han klar i lägenheten ovanför i morgon, så nu kommer inte jag få min dagliga dos,
av skitig målare. trist! Men så är livet!
Appropå lägenheten ovanför, så är det ett par, jag vet inte hur gamla dom är men runt 30 gissar jag på.
och dom är sååå otrevliga, dom hälsar inte ens. så då ser inte jag någon anledning att hälsa på dom.
Jag tror att jag måste jävlas lite med dom.. bara för att liksom.
Det värsta är att dom har sitt sovrum, ovanför mitt matrum. det känns lite bisarrt!

Ähh, nu får det vara slut babblat!

Sov så gott kära läsare..
Förutom J, jag hoppas att du får mardrömmar... Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0