Spring Collection

har fått ett mail nu på morgonen från Libero.
Deras Spring Collection 2009 kommer släppas  nu, och i år är det med Tigrar.
Hur gulliga som hellst, nästan så jag funderar på att tvinga Tindra att använda blöja :p
Förra året hade blöjorna en massa krumelurer i olika färger
Året före det va dom skit läcker, det fanns en massa olika, men dom vi brukade köpa,
så va det en massa små hjärtat och ett stort hjärta där det stog "Make love, not war" på.
Hippie blöjor =)



Vi va och hälsade på hos farmor och farfar igår efter dagis.
Så frågade farmor hur det va med "den där Ulf" (hahaha, Ulf!!) så jag sa väl att det va bra och så,
så frågade hon om han hade slutat röka och om mamma och så..
Tindra brukar alltid säga till mig att jag ska sluta röka, så när rökningen kom på tal fick jag panik, (Farmor vet inte att jag röker, och ska heller inte vet det) så för att inte Tindra skulle få för sig att säga något, pulade jag in en massa glass i munnen på henne. så fort hon försökte säga något pulade jag in ännu mer, tills jag lite diskret bytte ämne.
haha, stackars lill gumman :p

Det kliar i mina shopping fingrar idag, har inte shoppat på evigheter känns det som..
eller ja, det va ju i Fredags.. men jag tror att jag ska lura med mig någon på stan idag.
Måste iaf, kolla på en vår jacka till Tindra och köpa en ny mascara till moi!

Hoppas alla underbara får en underbar dag i SOLEN! :D

Kommentarer
Postat av: Helena Höije, svensk marknadschef för Libero

Vad roligt att du gillar årets Tiger Collection! Läs gärna mer om kollektionen på vår Facebook-sida.



Med förhoppning om ännu lite roligare blöjbyten under våren!



//Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0