Stackars lilla människa

Tänk att jag är en sån fascinerande människa!
Jag måste verkligen vara betydelsefull eftersom en bitter liten människa ödslar såå himla mycket tid på mig!
Är du så himla avundsjuk på mitt liv? Sen att inte jag sitter och smuttar på en fashionabel drink på nåt glassigt ute ställe, utan i stället har en skit kul kväll med en massa underbara människor och en massa tokigheter.
Men jag förstår att du är bitter, bara för att inte du kan släppa loss och ha KUL!
Jag lovar dig, du missar något fantastiskt! Man mår så underbart av att skratta, ha kul och omges av underbara människor. Och har man en sån rolig och tokig kväll som jag hade i Fredags, då kan man skratta lääänge åt det efteråt.
Men nu vet ju jag att skratt är inte någonting som kommer ifrån dig ofta.
Prova någongång, jag lovar, du kommer inte ångra dig!

Och du, hädanefter kan du skippa dina anonyma kommentarer.
Stå för vem du är.. För så länge du skriver anonymt eller med ett påhittat namn så ser inte jag någon som hellst anledning till att publicera dina kommentarer. 
Och nu är det ju så att jag vet vem du är, med tanke på att man kan spåra IP- nummer,
namn, adress och ja t.om att du använder Bredbandsbolaget!
Jag tycker så himla synd om dig, du är såå patetisk!

Puss & Kram ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir ju faktiskt lite intresserad av vad de är du har gjort som inte alla vet och som du inte vågar berätta. De måste ju vara något väldigt speciellt.

2009-04-14 @ 13:26:00
Postat av: Eva

Tydligen så har en del människor inget liv!!

Vad faan ska alla lägga sig i för!?

Stå på dej Cissan.

Det måste ju vara pinsamt för den som har skrivit det du inte ville publicera och att du vet vem det är "skratt" till den personen....

2009-04-14 @ 13:53:21
Postat av: linda ruda

Grattis i efterskott din toka=)



Ha en bra dag gumman! Vi ses,,kram..

2009-04-14 @ 14:49:00
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Maja på soliga Östermalm

Fy vad otrevligt att folk skriver dumma saker och inte kan stå för det, men vad står sånt för egentligen att människor gör på detta vis, kan man undra? rent spontant så tror jag att det måste vara väldigt bittra och avundsjuka människor.

Du: jag tycker att du verkar vara en super härlig tjej;=)

2009-04-14 @ 15:15:18
Postat av: Cicci

Till Anonym:

Du kan sluta fundera, jag har inte gjort något.

och vågar berätta det gör jag, men jag väljer att inte göra min ekonomi offentlig.

2009-04-14 @ 15:46:51
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Nu får det var nog, häxprocessernas tid är förbi..

Om du inte gillar Cecilia varför är du här inne då?

Nu råkar jag känna den super goa tjej som cissan är: Jaa jag är hennes mamma

jag tycker att det är tråkigt att det finns människor som är som du, lägg ner tid och energi på det du skall och är du den som hon säger att det är, så skall du skämmas.

Du kanske skulle gå i en kurs i gott uppträdande.



2009-04-14 @ 20:06:49
Postat av: linda ruda

vad händer här igentligen? vad är det för människa som håller på å jävlas??



Låt cicci vara å skaffa dig ett eget liv=)



Puss gumman! // Syster..

2009-04-15 @ 12:18:13
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0