En förändring

Fick svaret från sjukhuset igår angående cellprovskontrollen. 
och till min stora förfäran visade det sig att proverna visade en förändring,
som läkarna vill utreda. Tack! Räcker det inte med att jag har dödsångest varje dag, för varje sekund blir jag äldre och närmare döden. Nu ska man oroa sig för Cancer också! Det finns inget som jag är så rädd för och upptar en sån stor del av mina dagliga tankar som döden. jag vill verkligen inte dö! Aldrig någonsin!
J va med mig när jag öppnade brevet och han viftade bort det med att det va ingen fara, nä det är väl inte det då, tyckte jag.
men igår kväll när jag skulle sova, kom tankarna. Tänk om jag har cancer? Tänk om jag kommer att dö?
Jag kände bara att jag ville skrika och gråta om vart annat.
Det står i papperna att man inte ska oroa sig. men vadå, det kan ju faktiskt vara så att det är cancer.
Skulle det visa sig att jag har det, så kommer jag falla sönder i bitar, jag kommer aldrig sluta gråta.
Vad ska hända med mitt lilla troll då? Hon kommer inte ens komma ihåg mig när hon blir stor.
Den som hon älskar mest av allt nu, kommer inte vara någonting om några år.
Jag hoppas vid gudarna (om det nu finns några) att jag verkligen inte har cancer!

Nu ska jag fortsätta smälla bubbel plast med min lilla älskling!
 

Kommentarer
Postat av: isa

tjena! de finns ju många som har cellförändringar utan att de betyder nått. syrran har oxå de å dom förklarade att de är vanligt me cellförändringar efter de att man fått barn..

de betyder inte alls att du har cancer! kanske är svårt men försöka att tänka possetivt:o)

kramar från lilla mej:-)

2009-04-08 @ 17:51:38
Postat av: Annie

De kan ju bota det om det upptäcks inom 4år från smittningstillfället. Så du behöver nog inte oroa dig.

2009-04-08 @ 19:11:43
Postat av: Carro

nämen usch ! Hoppas det verkligen inte det är något allvarligt ! Jag kan följa med dig igen om du vill :D

2009-04-09 @ 18:24:40
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oroa dig inte tjejen, det ordnar sig skall du se..

2009-04-09 @ 18:27:29
Postat av: Maria Ö

Jag har haft förändringar 4 gånger och tagit bort en bit av livmodertappen varje gång varav 2 gånger under graviditeter. Allt går oftast bra när dom upptäcker så tidigt!! Det är säkert inget att oroa sig för!! Lycka till!

2009-04-15 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0