Inte min dag

Jag är så jävla förbannad!
Det damp ner en avi idag på att jag hade ett paket att hämta, för 635 kr.
och eftersom jag nu är bombsäker på att jag inte har beställt något, och dessutom att jag aldrig tar en avi utan ist på sms. så gick jag på Ica och frågade va det va, det visade då sig att det va från Discshop, en sida som jag ALDRIG någonsin ens har handlat ifrån. men däremot vet jag en som är flitig kund där, och genom det har jag STARKA misstankar om vem det är. Men vem det är får jag reda på snart, eftersom jag har varit i kontakt med Discshop, så ska jag få mail adressen och IP- nummret till den som har beställt. Eftersom det är inte beställt på min email adress.
Så när jag får det bekräftat på vem det är, så funderar jag starkt på att lämna in en polis anmälan.
för nu får det vara nog!

Idag är det verkligen inte min dag!
Enligt en viss person skulle det nog passa bra om jag hade skygglappar på mig, såna där som trav hästar har.
Eller han skulle nog bli förträffligt glad om jag gick omkring med en ögonbindel, så slapp han sitta och inbilla sig att jag glor på andra. någonting som han är väldigt duktig själv på.
Sen blir man kallad alla världens möjliga namn, och att han tycker att jag ska ligga runt lite i helgen med olika folk.
Men det är ju så, genom sig själv känner man andra. Sen skyller han på mig att det är MITT fel att han tycker att jag glor på andra. Ehm.. Någon som förstår?  nää... inte jag heller!
Jag har verkligen fått nog nu! Jag har fått så jävla nog av allt!
Jag orkar verkligen inte med en till svartsjuk jävel!
Då får det vara ...
Jag ska kunna vara ute bland folk utan att behöva sitta och stirra ner i antingen backen eller bordet eller vad det nu kan vara. Jag ska kunna sitta och köra bil, och se mig omkring, utan att bli anklagad för att titta på andra! och jag ska kunna umgås med vänner och festa utan att behöva vara orolig över att det kommer bli ett jävla liv och ett jävla ältande om det. Och Titta! Precis så är det nu!
Det kommer väl sluta som i ett annat förhållande jag hade, man berättar att man ska ut en halv timme- timme före innan man ska iväg, för att slippa höra allt!

Tillslut gör man inte någonting längre, man umgås inte med någon och man pratar inte med någon..
Just för att, som sagt, slippa höra allt jävla gnäll, bråk och man blir kallad både det ena och den andra osv osv osv ....

Kommentarer
Postat av: linda ruda

=( Men tråkigt!



Men i morgon är en ny dag! Mycke bättre dag!

Jag lovar gumman!



KRAM..

2009-04-16 @ 14:20:14
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra!!!

Stå på dig om du behöver hjälp med en flygare så tar jag hand om det.

Eller så kontakta Tony:

Se bara till att han biter i fingret först!!!

Man lever bara en gång så lev o må gott istället för att ha en svartsjuk dåre i hasarna.

Han kommer aldrig bättra sig bara tillfället.

Böna och be och säga att det kommer aldrig ske igen.

Sen är det likadant efter några veckor.

2009-04-16 @ 19:35:09
Postat av: Anonym

Skippa dåren

2009-04-17 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0