Våldsgästa

Va med J förut idag och kollade på en lägenhet, till han alltså.
Han bor ju nu med sin älskade sambo, som förövrigt är en kille :p
En jätte fin 2'a på Skönsmon va det. Och han fick den! =)
Så vi for på Ica och firade med en glass! haha...

Förövrigt så är jag super avundsjuk på lägenheten ovanför.
Den blir så himla fin! Köket är jätte fint, dock jätte litet.
Så hade det inte varit för att den 2'an är mini så hade jag lätt bytt till den.
Jag älskar verkligen min lägenhet, förutom att det är en mögelhåla och ett lätt efterblivet kök.
Annars är den perfekt! Jag kommer gråta den dagen jag flyttar!

Senare idag tänkte jag ta med mig Tindra och Molly och åka och våldsgästa någon.
Jag är sååå himla sugen på matfors smörgåstårta. Tror jag ska köpa en sån,
så kan vi fira att J har fått en lägenhet, medans han jobbar :p haha....
Svårt att lista ut vem vi ska våldsgästa? :p

Vi ses i vimmlet!


Kommentarer
Postat av: Tjusiga mamma-Muu

Man får tacka för det fina Östermalms besöket och den goda smörgåstårtan:)

2009-04-23 @ 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0