En (3) klagan, En fråga

Jag skulle kunna slå alla som pratar med mig!
Jag har en sån sprängande huvudvärk som har hållt i sig i flera dagar, eller tom veckor.
vet inte hur länge jag har haft ont, vissa dagar tänker jag inte på det för att det har blivit en sån vana,
medans andra dagar känns värken betydligt mer. Jag skulle kunna dö!
Och det är verkligen hela huvudet, börjar fram i pannan mellan ögonbrynen ungefär och via tinningarna strålar det bak i nacken!  

I förrgår kände jag hur det stramade i käken, det går absolut inte att ta på den.
tror att det är min visdomstand på höger sida som är på G. Har för mig att det kändes såhär på vänstra sidan.
fast samtidigt inbillar jag mig att det är tandlossning. Gud vad hemskt!
Skulle något hända med mitt ansikte skulle jag dö,
då skulle jag inte kunna se mitt vackra ansiktet varje dag i spegeln. ;p

Idag har vi varit hos pappa och monica och härjat runt.
for direkt från landet dit, och sen kom vi äntligen hem!
Borta bra men hemma bäst, så är det verkligen!
Även fast jag har en mögel äten lägenhet... eller det är ju "Bara" i badrummet!
Hyresvärdsjäveln ska få sig en omgång nästa gång jag stöter på han!

I morgon hoppas jag att det INTE regnar, då ska jag och trollet ta en tripp på stan!
Jag ska leta grönt nagellack :p Tänker ge den stora lilla staden en chans,
innan jag nätshoppar! =)

Det va min klagan för idag!
Hoppas att alla underbara får en underbar natt!

Just ja, jag har en fråga igen! tra la laaaaa =)
Vet inte hur jag ska förklara. men iaf,
Fartkameror, på hur många meters avstånd knäpper dom?
Alltså om jag kommer och kör, är det 5,10 eller kanske 15 meter eller mer?
Jag har funderat på det länge! :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

10 till 15 m är det pussgurka

2009-08-29 @ 09:47:04
Postat av: Anonym

25 meter

2009-08-29 @ 12:21:02
Postat av: Anonym

Från vägverket:Hur långt ifrån bilen fotograferar de nya trafiksäkerhetskamerorna mig om jag kör för fort?

Svar: När bilen är 15 meter från kameran fotograferas den, om föraren överskrider hastighetsgränsen. Då har radarn känt av bilen cirka 100 meter före och gjort flera mätningar av hastigheten. Radarn klarar av att hålla reda på flera bilar samtidigt

2009-08-29 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0