Hemma

Nu är jag hemma, efter en lång promenad från Johan till farmor.
trodde ett tag att jag skulle få en hjärtinfarkt, men sen kom jag på.
Jag är ju bara lat!
Stannade ett tag hos farmor, läste Aftonbladet och fick tillbaka andan.
Det är så roligt att komma till farmor, man får alltid med sig någor hem.
Oftast nån kärring tidning, som idag, men jag fick även en tvål och två kex choklad.. Mumsigt!
Jag älskar tvålen, det är Oliva från apoteket, den luktar gott dessutom är det nåt Oliv tjosan i,
och det är perfekt för mina torra sönder tvättade händer. har inte alls lika mycket krokodil hud på händerna nu,
förut va jag så torr så jag hade stora sprickor, och knöt jag näven så kände man hur huden sprack på knogarna.
Hua! det va inge kul!

Sen när jag kom hem hade fotoboken från Tindras kalas kommit! Åhh så roligt!
Jag brukar göra en fotobok när hon fyller år, av kalaset liksom. Om ni förstår! :p
Men jag måste erkänna, från när hon fyllde 2 år har jag inte gjort nån än. Men det kommer!
Nu finns det ju från 1 år och 3 år! Bättre än inget tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0