Stressad

Jag känner mig såå himla stressad inför Trollets födelsedag!
Det känns som att det är såå mycket som ska fixas och donas,
och pengarna rinner som sand mellan mina fingrar just nu känns det som!
Det hade varit perfekt om trollet hade fyllt år iaf 4 dagar senare, dvs den 20'e.
Som jag och Carolina pratade om häromdagen, jag skulle ha frågat om dom hade kunnat vänta nån dag med att "plocka" ut trollet.
Appropå det, jag tycker så synd om alla stackarna som går över tiden.
och får vänta och vänta.. och vänta lite till!
Det va det som va så skönt med att göra snitt, för i Juni fick jag reda på att den 16'e augusti skulle jag vara på förlossningen klockan 7. dock så fick jag ju vänta nån timme innan jag kom in på Op.
Trollet skulle ju egentligen ha kommit 28 augusti. Så jag slapp den eviga väntan..

Nu spårade det ut lite..
Känner jag mig själv rätt, så kommer inget bli gjort idag iaf..
när jag känner mig jätte stressad så har jag en tendens till att skita i allt!
Måste fixa lite smågrejer idag iaf, ballonger, ljus, nalle puh/prinsess tallrikar.
Och ja, sånna små grejer. sen måste jag bort till Eclair och hör om dom kan fixa en kitty tårta =)



Såå söt tårta!
Just ja, sen måste jag fixa nån bild så jag kan sätta in en annons i tidningen!
Ahh, jag blir galen! Sen så ska det köpas presenter!
Och utöver det känner jag mig jätte stressad med att söka in på komvux och så.
men det är väl ingen super panik denna vecka, trots att jag skulle ha gjort det förra veckan..
men men...

Näää, nu känner jag att jag inte har tid att sitta här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0