Uppe med tuppen

Jag är vaken före trollet, det är inte ofta det händer på helger!
Har haft så svårt att sova inatt, vet inte varför.
Har vaknat stup i kvarten.

Idag ska vi åka till Dollar i Kramfors, hoppas att det är bra där!
Det blir såklart jag och trollet, även mamma, Carolina och Britta, som åker.
EFtersom vi tar mammas bil så gissar jag på att det är jag som ska köra,
så jag får väl proppa i mig en massa cappuccino och min lovely energi dryck,
så att jag håller mig pigg och fräsch =)

Ähh, gud vad tråkigt detta blev!
Nu blir det balkongen med en Cigg och Cappuccino med choklad bitar i! *Mumsigt*


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag skrev förklaring på varför vi aldrig berättade men datorn blev lite knäpp så jag vet inte om du fick det?

2009-08-30 @ 10:27:00
URL: http://ieeh.blogg.se/
Postat av: Anna

Ahaa själv spenderade faktiskt jag och min sambo våran lördag kväll i birsta, då det var birsta träffen (bilträff).

Många fina bilar var det! =)

2009-08-30 @ 12:04:21
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0