Näsduk?

Va nyss ner på banken en sväng, parkerade vid navet och när jag gick upp till banken
så är det en gubbe som jag möter, som snyter sig.
Inte i en näsduk utan "Hålla-för-ena-näshålet-så-snoret-sprutar-överallt"  
Jag tycker att det är så jävla äckligt! Dessutom att göra det nere på stan bland en massa människor.
Så jävla äckligt! Snacka om att sprida bakterier. Jag förstår inte heller VARFÖR man gör så?
Hört om näsduk? Nä usch och fy!


Idag har Julkorten kommit =)
Så jag ska väl ta och posta iväg dom till dom det ska.
Gudomligt fint blev det iaf. Så fort människorna som ska ha julkort
har fått de. så ska jag lägga ut bilden här.
Tindra är sååå söt i sin pepparkaksgumma klänning!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja fy, sånt är så himla äckligt :S

2009-12-14 @ 13:05:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0