Ohälsosam?

Det va en som anklagade mig för att vara ohälsosamt smal.
Det här tycker jag är att vara ohälsosamt smal:

Även fast det bär emot fruktansvärt mycket att lägga ut en bild, men det här är jag.

-Bilden är borttagen-


Jag ser inte vart jag skulle vara ohälsosamt smal.
Jag är 1,68 lång och väger 59 kg.
Mitt BMI ligger på 20,9. vilket är helt normalt.
(Normalvikt 19 - 25)
Sen om jag har en konstig syn på mat osv,
så dör jag inte om jag går ner några fler kilon.

Jag tycker att det är ett löjligt påhopp och helt fel,
och det ska komma från en människa som är så osäker på sig själv
att hon måste fråga hela blogg världen om ALLT ang. sitt barn.
Ta och fokusera på ditt och ditt barns liv,
ist för att ödsla tid på att skriva löjliga kommentarer!
För kommentarer om min kropp gör mig så arg och ledsen!

Du behöver nog inte oroa dig, eller vad det nu än är,
skulle jag få ätstörningar och det går för långt,
så ska du nog se att nån i min närhet skulle göra nåt.
Dessutom, om du tycker att min kropp "inte ser bra ut"
så låt bli att titta då.


Kommentarer
Postat av: linda ruda

Du är super fin gumman! VACKER!!!

2009-12-08 @ 15:17:35
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Jossan

Brukar kika in här emellanåt , och jag ville bara tillägga att du är jättefin . Hela du .. Jag tycker du ha jättefin kropp och skulle inte ha något emot att byta med dig.Det är så tråkigt att du inte kan se de själv.Men en dag kanske du gör de :) Förstår inte varför folk bara måste lämna nedlåtande kommentarer , säg något fint annars kan de lika gärna va . Ha en superbra helg :)

2009-12-11 @ 00:15:47
URL: http://mammatillteus.blogg.se/
Postat av: Jennie

Menar du att alla med ätstörning ser ut så?

2010-01-21 @ 12:46:29
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Varför tar du bort mina kommentarer?



Tycker bara det är onödigt att du går runt & mår dåligt över nått som inte stämmer överens med verkligheten.



2010-01-22 @ 08:00:20
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0