Ordbajsa

Va ju som sagt på stan idag, efter att jag hade fått ännu ett utbrott på bilen :p
Brevbäraren kom precis när jag stog och skrek och sparkade på bilen,
han vart nog road verkade det som.. haha!
Iaf, på stan vart det mest handlat till mig själv,
kunde liksom inte låta bli. Hittade en super mysig lila halsduk som passar till mössan.
Men jag hittar verkligen inte lila "tjock" stickade tumvantar, det finns i alla, verkligen alla färger utom lila.
Nån som vet vart det finns?

Igår handlade jag till mig också.. Tjoohoo! =)
Köpte ett jätte fint diadem, med en stooor rosett.
Kan iofs lägga ut en bild längre ner.

Efter stan åkte vi till mamma, åkte mest dit för att jag hade en baktanke.
Färga håret.. haha!
Som vanligt tjatade mamma om att det är sista gången och bla bla bla..
När jag va klar kom hon och sa att jag hade spillt på golvet,
nej tyckte jag. Men hon sa att det va rött.
Jag sa att det inte va jag :p

Okej, nu blir det kanske ett för långt inlägg
men jag måste berätta om en snuskig sak idag.
När vi va ute och donade med bilen å så
blev Tindra kissnödig och hon frös så hon gick in.
Jag fortsatte med bilen, efter några minuter hör jag
Tindra säga mamma. Kollade mot balkongen,  men den va stängd
och hon skulle aldrig få upp port dörren för den är för tung,
men jag kollade för säkerhetsskull. Ingen Tindra så långt ögat kan nå.
Men nånting sa att jag skulle gå in, och där satt hon på toa och små snyftade
över att hon hade bajsat. (Hon får bara torka sig själv när hon har kissat) 

En annan grej va när hon låg och sov för ett tag sen,
hörde henne säga mamma. men jag hörde ju hennes snarkningar hela tiden.
Gick och kollade endå, då hade hon lyckats dragit fram sladden till sin säng lampa
och lyckats få den halvt runt halsen.

Inte vet jag, mamma instinkt kanske?


Iaf här kommer diademet



Jag har förresten blivit beroende av Mandariner, clementiner,
satsumas o allt va det kallas.
"Same shit different name"
Mandariner säger jag iaf

Kommentarer
Postat av: Frida

Finns på po.p 20%

2009-12-23 @ 06:31:59
URL: http://Bsomibaby,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0