Trojan

Min precious laptop har blivit "sjuk"
Kom upp nån varning om att jag hade fått en trojan.
men att den hade satts i karantän.
Efter ett tag dök det upp en till trojan, sen ballade datorn ur.
Alla virusskydd och brandväggar är avstängda och det kommer upp varningsrutor hela tiden.
Sen på skrivbordet hade det kommit 3 filmer, antar jag, kollade inte,
men det va med porr iaf. har inte en aning om vart dom kommer ifrån,
för är det nåt jag inte brukar göra så är det att porrsurfa.

Men snälla Christer P skulle fixa min precious.
Lämnar den till honom på juldagen.
Så tills dess tänker jag nog inte använda datorn,
men jag vet inte om jag vågar stänga av den,
tänk om den inte går att slå på sen...
Åhh, då kommer jag att dö!
Alla bilder som finns på datorn!

Jäävla skiiiiiiiiiiiiiit!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

villken söt blogg!:)

Kram!

2009-12-28 @ 14:03:24
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0