Trött

Jag är så oförskämt trött hela tiden!
Det spelar ingen roll om jag sover 4 eller 14 timmar.
Jag är lika trött endå.
I morse klarade jag inte av att kliva upp när klockan ringde, jag kunde inte ens öppna ögona.
Så när Tindra vaknade vid 8 klev jag upp och gjorde iordning frukost
och slog på barnkanalen. Sen la jag mig på soffan i en dvala i 1½ timme.
Jag är så trött så jag skulle kunna gråta, det går inte att beskriva tröttheten.
Och ändå sover jag på nätterna. Jag blir vansinnig.
Och denna förbaskade huvudvärk blir jag galen på.
Till helgen när Tindra åker till pappa sin tror jag att jag ska sova ett dygn,
bara för att slippa känna tröttheten, för en dag.  

Nä, nu blir det Cappuccino, C vitamin, en voltaren och några energi drycker,
så att jag kan leva. Måste till Birsta idag och handla sågspån, hö
och kaninmat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0