Åskmoln

Om ungefär en halv timme börjar efterlängtade
Grey's Anatomy!
Gud vad jag har längtat!




Va in på AF idag.
Fick en ny handläggare som verkar vara helt super kanon bra,
hon va jätte trevlig och sa typ tvärt emot saker och ting som han som jag hade förut sa.
så hon verkar vara super duktig. och inget stress alls. Annars ringer dom ju och har sig varannan dag,
men jag behövde inte höra av mig föräns 29 maj. Alltså MAJ! Det är länge tills dess.
så det känns super skönt att man inte har en massa press på sig och nån som flåsar en i nacken,
och som hon sa, det är ju jätte bra att jag har ett jobb, så jag skulle söka om jag hittade nåt annat som verkade vara intressant. Jag är super nöjd med henne!

Va tvungen att åka in dit idag för det va ett pucko som hade lyckats avskriva mig från AF,
för han jag hade först han skulle gå på pappa ledighet strax före Jul, så jag skulle få en ny handläggare,
så den nya handläggaren skickar ett brev till mig som jag svarar på via email, och han bekräftade att han hade fått det och att jag fortfarande skulle vara inskriven på AF. 1 vecka senare fick jag ett brev om att jag va avskriven.
Tjejen idag sa även att det där puckot hade inte ens registrerat att han hade fått mail ifrån mig.
Jag blir så himla förbannad!

Men nu har det löst sig, ringde några samtal igår också och löste några andra saker.
så nu är allt gudomligt BRA! Det känns som en tung sten har lyfts ifrån mig!
Och jag trippar runt på små moln.
fast idag på eftermiddagen har det varit åskmoln.
har börjat min effektiva men idiotiska bantningsmetod, så innan kroppen vänjer sig
så är man skit hungrig, trött och super elak. Och idag gick det tyvärr ut över min stackars J.
Men han vet ju varför jag va irriterad så jag blir nog förlåten =)

Nä, ska nog ta och knata ut på balkongen och ta en cigg,
ska nog ringa J också =)


Ha en underbar kväll!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0