HM's lager

Idag har det varit storstädning och tvättning. Lovely!
Men som vanligt går det såå segt i början, så man försöker hitta nåt annat att göra,
prata i telefon och kedjeröka tex :p
Hämtade trollet vid 15- tiden på dagis, sen bar det ut till min lovely affär, Ica Maxi.
Det har varit en sån tråkig dag och jag har en sån birsta abstinens.
Men jag och Carolina har bestämt en Birsta dejt den 20'e.
Det blir förmodligen smygshopping då, för J sa idag att om jag lovar att inte shoppa nånting den här månaden,
så ska vi köpa ett Xbox 360 och Guitar Hero i morgon. Han tycker nämligen att min garderob är lika stor som HM's lager. men det tycker inte jag, det finns alltid en liten lucka för nya kläder.
Även att idag hittade jag en tröja som jag hade glömt bort, den hade to.m prislappen kvar.  haha..
Så Carolina, våran dejt blir en "Smygis" :p

Just nu så är Jonas här en stund och busar med Tindra trollet,
gud så glad hon blev när han kom. så nu sitter dom och ritar alla världens möjliga djur låter det som =)
Nää, nu ska jag ta och börja med middagen.
Och Ulf, vill du ha receptet så får du ringa :p haha..


Tjingeling, alla underbara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj!!

Tror visst att jag såg en ovårdad lillebror på ett kort här inne=) Såg även min lill mollsa=)



Fin blogg å fin Cissi=) Kul att få ett ansikte på tjejen min bror träffat=)



Ha en super fin ondsdag kväll!

KRAM Linda med Fam..

P.S Hälsa bror min ;-)

2009-02-11 @ 18:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0