Min blivande

Jag har hittat en tröja som ska följa med mig hem från Birsta nästa gång jag ska dit iaf.

Förövrigt hade jag och Carolina en birsta dejt i fredags, men det enda vi hann va att köpa en ny barnvagn.
Sen skulle vi till korsta och hämta mitt Visa som J hade, när vi skulle ut på motorvägen dog bilen.
Det visade sig senare att det va bensinen, vet inte riktigt va det va. men jag är ingen super snål jude så jag fick bensin stopp, utan det hade precis börjat lysa.
Så där på, påfarten till motorvägen stog vi. men sen fick vi skjuts ut till Carolina, J va så snäll så han kom med bilen när den va fixad och klar. Klockan hade dock blivit så mycket så vi hann bara åka på systemet och Coop.
Så våran dejt får bli en annan dag =)


Min blivande

Gina Tricot

Jag sa klart och tydligt i fredags att ALDRIG mer randigt,
men jag tar tillbaka det! Jag ÄLSKAR randigt =)





God natt alla underbara...!


Kommentarer
Postat av: dotta

efter påfyllnig av bensin så gick bilen, åk buss

2009-02-23 @ 10:10:56
Postat av: Cicci

haha, näääää!

2009-02-23 @ 12:39:03
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0