Update

Va ett tag sen det kom en update.
Har knappt varit hemma dom senaste dagarna, och dom har varit ganska tumultartad både på det ena och det andra sättet. 
Men iaf, i Fredags jobbade jag! Åhh såå skönt det va! Har inte jobbat sen innan Jul, så det va lovely!
Fast mina fötter tyckte inte detsamma. Köpte ett par nya skor som jag ska jobba i,
detta blev resultatet:


Jobbade idag med, men idag mår mina fötter bra!
Lyckades gå in skorna i fredags, så det va jag glad för idag =)
Även att när jag kom hem efter jobbet idag så hade Marcus städat så himla fint här och det luktade så gott, 
han gjorde det som tack för att han fick låna lägenheten i helgen.
Det va så skönt, jag åkte från ett bombnerslag och kom hem till ett kliniskt hem =)


Lördagen spenderades hos Angelina med alkohol och Guitar Hero!
Gud vad jag älskar det spelet, det är såå himla roligt! Satt i stort sett hela kvällen =)
Ska tjata lite till på Jonas så att jag får tillbaka mitt Ps2 som ligger i hans förråd, har bara legat där sen jag flyttade.
men nu SKA jag ha det, för nu ska jag införskaffa Guitar Hero! =) Tjohoo...

Tindra hjärtat har varit hos farmor och farfar sin i stort sett hela helgen,
och jag tror nog att hon har haft det mysigt där. Det låter som det på henne iaf.
Lill hjärtat va så mysig förut, jag stog och lagade mat och vi små surrade lite,
så tittade hon på mig och säger "Jag har saknat dig!" 
Åhh, det verkligen kändes i mitt mamma hjärta, kan jag lova  =)

Även att J skämmer bort mig med blommor, lite då och då kommer han och överraskar mig.
Jag blir lika glad varje gång =)


Hoppas att alla underbara har haft en trevlig helg!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare (Saxen)

ÄNTLIGEN så bloggar du, faaan vad jag har saknat att du bloggar:) VÄLKOMMEN tillbaka tjejen..

Oj det där med hälen var inte trevligt..

2009-02-10 @ 15:07:31
Postat av: dotta

har du ingen elastisk binda

2009-02-11 @ 00:30:32
Postat av: Cicci

Kul, Ulf!

2009-02-11 @ 09:38:49
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0