Trevlig Helg

I morse fick jag och J sällskap på Eclair,
Ulf kom. Han hade tydligen varit hos mig först, när vi inte va där åkte han till Eclair. 
Jag tror att vi är där ganska mycket, eftersom alla antar att vi är där på morgon. =)
Vi behöver inte ens beställa längre när vi är där, eller ibland får J göra det.
Han är en liten "Bad boy" som brukar avvika ibland. haha :p

Idag ska jag ner på stan och luncha med Farmor,
lär ju bli att vi går på Viktoria, dit går vi alltid
dom har den bästa lunchen, tycker jag iaf.
Sen blir det en sväng på stan, J's dotter fyllde 2 år i måndags,
så vi ska fira henne nu i helgen. Även att nu är det en stor helg,
vi ska se om sessorna kan sova tillsammans!
Så önska oss lycka till, det kan nog behövas!

I morgon ska hela patrasket på middag hos mamma och Ulf,
så det ska bli gott. Får se hur det går med alla ungar och hundar osv osv..
Även att i morgon på dagen ska Tindra trollet på julgransplundring med Jonas,
så det kommer hon nog tycka är roligt. Hon tyckte ju att det va roligt på Socitets julgransplundringen iaf =)

Söndag ska vi åka och bada med barnen igen,
får se om det blir sporthallen nu igen, eller om vi tar Alnö.
det fanns ju så lite leksaker på sporthallen, J skyller på turkarna som är där.
Så det finns tydligen mer leksaker på Alnöbadet. Så vi får se ...

Nä nu ska jag fortsätta göra mig klar,
Trevlig Helg!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0