Helgen

Helgen med barnen gick verkligen över förväntan BRA!
Dom bråkade 2-3 gånger bara, under hela helgen! Det gick super bra för dom att sova tillsammans,
jag trodde aldrig att Tindra skulle somna, med tanke på att det va första gången hon sover hemma hos J, och dessutom att hon hade J's dotter bredvid sig. Men hör och häpna, hon somnade snabbare än vad hon gör hemma!
Jag är så himla lycklig över att det gick så bra och att dom går ihop så bra.
Men en sak fick jag och J leva med, det va att flickorna vaknade strax före kl 6, både lördag och söndag.
Men allt annat gick ju så bra, så då va det värt att kliva upp tidigt.
Förutom en liten incident på söndag morgon medans jag och J låg och drog oss i sängen lite,
Trollet och dottern hade fått tag på socker och kanel, och ja.. vad ska man säga?
Köket va fullt med socker och kanel, det va överallt.
Helgen avslutades på sporthallen iaf, eller ja vi åt ju på texas efteråt.
Det har varit en helt UNDERBAR helg måste jag säga!

Även att i Fredags innan J kom och hämtade upp mig, kom ambulansen hit. inte till mig alltså, utan nån i huset.
så jag trodde att det va hon som bor snett ovanför mig, för hon har några tumörer i hjärnan har jag för mig.
men sen åkte ambulanse utan att ta med nån, så jag tänkte att det va väl ingen fara då.
I samma veva som J kom, kom även polisen. Så J hade stött på hyresvärdens fru och frågade va det va, hon hade berättat att gubben ovanför mig hade dött. Så jag gick ut och pratade med henne. Då hade tydligen brandlarmet stått och tjutit, hon hade knackat och haft sig men ingen öppnade, så hon tog nyckeln och gick in utifall det skulle brinna nånstans.
När hon öppnade dörren såg hon rakt in i badrummet, där låg gubben. Död!
Så fruktansvärt obehagligt! Han kan ju ha legat där i några dagar och här har jag gått omkring med en död gubbe ovanför mig. Och som vanligt när nån dör så får jag för mig att dom hemsöker mig, så nu har jag tvingat J att sova med mig för resten av livet ungefär ; )
Men en sak är positivt, jag slipper gubbens droppande ölburkar på balkongen!
Nu kanske man kan sitta ute på balkongen hädanefter, UTAN att det ska droppa sur öl på en.


Nää, nu blir det duschen sen måste jag städa lite.

Hoppas att ni har haft en lika underbar helg som mig,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mamma Till Tea

Men åhh tackar . vad gulligt av dej att gratta mej i efterskott (hehe) Men hurru hoppa de e okej att ja lägger in dej om länk på bloggen min. Ja går in på carros hela tiden .Kan ju lika bra lägga in dej på min blogg = )Roligt att läsa din blogg ! Din flicka är ju som vanligt å sööt , Och kan inte fatta att de går å fort: ) Hehe

2009-01-19 @ 12:41:11
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0