Trött

Jag är så trött, så himla trött.
Har inte sovit en hel natt på 1½ vecka.
Det ser likadant ut varje natt:
Ligger vaken, somnar, drömmer (Det är alltid en och samma människa med i ALLA drömmar), vaknar, tittar på klockan, tittar på telefon, ligger vaken, somnar, drömmer ...
Ja ni förstår.. så är det hela nätterna. sover inte en hel timme i sträck.
Jag behöver verkligen få en god natts sömn, jag måste få sova en hel natt.
Det här tar knäcken på mig!

Tindra gumman är sjuk idag, jätte förkyld, hostar tills hon kräks och 40 grader feber.
Så hon ser på film och sover om vart annat.
Lill gumman min! Jag känner mig såå maktlös när lill trollet mitt är sjuk!
Hoppas att hon blir bättre snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0