Trött

Jag förstår inte, hur länge ska jag ha svårt att somna och sen sova en hel natt.
Jag vaknar hela tiden, en gång i timmen ungefär. Saknar Johan så himla mycket!
Är sååå himla trött, och idag ska jag jobba. Jag hoppas att det inte är allt för mycket idag.
Det är så segt att börja kl 10 och jobba till 16.30, tänker mest på Tindra gumman att hon får vara så länge på dagis.
Men men, sen kan vi ju mysa heeela helgen!

Sen så funderar jag verkligen på vad jag gjorde i onsdags egentligen,
som jag nämnde tidigare så har jag såå himla ont på näsan,
och jag har jätte ont i vänster handled, och upp över underarmen en bit.
Dessutom förbannar jag mig själv över att jag vart lite väl överförfriskad och tappade minnet någonstans nere på stan,
för Johan sov här i Onsdags. men jag har inte ett minne av det. så det är tråkigt, eftersom jag har saknat honom såå himla mycket.
Men men, jag har mig själv att skylla när jag dricker och hade varken sovit bra eller ätit på flera dagar.

Nää, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och hoppas på att jag piggnar till lite!

Kommentarer
Postat av: Frida

Cissi, vad har du för nummer? Tänkte lämna tillbaka din mobil ;o) Sen undrar jag om du kan sätta min mobil på laddning för den är helt död och om det går som jag vill ska vi på gf ikväll med, så då behöver jag den :o) (+ mitt vin om det finns någonting kvar?)

2009-07-03 @ 13:09:11
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Frida

haha ja det är nått som man kan kalla trosor, men är dock tveksam. Tält kanske ;o)



Ja men det vart ingen gf för mig, men jag ska ta mig in till stan nått i dagarna så vi får byta tillbaka telefonen och hämta resten av sakerna mina :o)

2009-07-03 @ 19:33:22
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: linda ruda

Heeej gummsan! Vad synd att det blitt så här =( Ledsen för eran skull,, å min med=( Ville så gärna ha dig i vårt liv..

Johan å Mollsan har vart här i kväll å i morgon ska vi IKEA handla,,Johan kan ju inte gö sånt sj=)



Jag tänker på dig gumman! Puss å Kram på dig å Tindra gumman.. // Syster..

2009-07-03 @ 23:28:24
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0