Date

Ikväll ska det förtäras alkohol med en massa trevliga människor!
Så det kommer nog att bli kul förutom att jag känner mig fetast i världen!
Magen står ut som att jag vore i 6'e månaden.
Men det är för att nästa vecka är den där trevliga veckan, och då sväller alltid min mage veckan innan.
Inte så kul! Och väldigt onödig fakta om mig. men nu vet ni det :p

Iaf, så gud vilken lyckad date Tindra och Micke hade igår.
Just ja, lill hjärtat mitt skulle ju köra en sån där bil själv, jag hade åkt med 2-3 gånger innan.
Så sen ville hon prova själv, och det gick ju jätte bra tills hon blev distraherad av mig och Carolina som skulle knäppa kort, så hon körde rakt in i kanten, och slog sig på ratten. men som tur va så lossnade inga tänder och inget blod kom.
Men restrerande 2 varv fick jag åka med. Tror hon vart mest rädd lill gumman min!
Sen klättrade, kröp och hoppade vi runt lite överallt. Tror att det tog mest på mig och Carolina, vi blev alldeles svettig medans barnen glatt härjade vidare :p
Vart en massa kort tagna som jag ska tvinga Carolina att skicka till mig, och nån film vart det med =)
Så det kommer väl om någon dag!
Dagen avslutades på McDonalds.

Hade en jätte trevlig dag måste jag säga!
Tindra hjärtat verkar vara jätte nöjd också =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som är så smal hur kan du känna dej som ett fetto!?

2009-06-06 @ 19:31:13
Postat av: Carro

Jag har lagt ut videona ifrån drakborgen på min youtube så du kan kolla där , Och en annan sak. Gud så besviken jag blir ännu en gång på dig , INGET mobil bloggande utav dig , fy !

2009-06-07 @ 14:43:56
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: isa

men hurrö nu vill jag se korten från igår kan inte vänta längre!så nyfiken! kom igen nu cicci:o)



kram å¨puss

2009-06-07 @ 20:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0