Det är över nu ...

Idag ville jag inte kliva upp, jag ville verkligen sova bort hela dagen, hela veckan, hela månaden.
Ville inte vakna och känna tomheten och ångesten, klumpen i magen som gör mig illamående och den där brännande känslan i ögona av tårarna som vill komma fram
och alla tankar, alla förbannade tankar om alla bra stunder, allt det roliga vi har gjort och alla tusentals skratt vi har haft tillsammans, all kärlek, våra framtidsplaner.. ja allt!

Men det fanns många dåliga stunder också, men just nu är dom som bortblåst.
dom har aldrig existerat. Även fast jag vet det, jag vet det så väl.
Och som en sa till oss för ett tag sen, Vi har ingen grå zon i vårat förhållande.
Det är svart eller vitt, allt eller inget. Antingen så är allt toppen bra, eller så är det helt totalt på botten.
Så ska det ju egentligen inte vara, det ska finnas en balans. men det gjorde det inte.
Alla små tjafs som har varit, man tror inte det men gud så det tär på en.
Det har varit såå mycket...

Ingen av oss ville det här, men för allas bästa är det bäst så.
Kanske inte för dig, men för mig och mitt barn.
Men som jag sa, under andra omständigheter och om vissa saker hade varit annorlunda,
så hade det säkert funkat bättre. Men vissa saker går inte att ändra på.
Och sakerna som går att ändra på, gör du inget åt.
trots att du har lovat att försöka tusentals gånger.
För det är inte roligt att vara tillsammans med en bomb som kan explodera när som hellst.

Som sagt, jag ville verkligen inte det här.
Men hur hårt, jobbigt och smärtsamt det än är,
så kommer jag hålla på mig.

Men en sak måste jag säga,
jag trodde verkligen inte att en människa kunde älska mig
så mycket som du har gjort. all kärlek som jag har fått.
och även fast jag har haft svårt att visa det,
så har jag älskat dig precis lika mycket.

Som ni kanske förstår,
så är det slut mellan mig och Johan!

Kommentarer
Postat av: Blomman

Så tråkigt när knoppar brister. Hoppas det blir bra snart men sörj först.

2009-06-29 @ 19:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0