Morgonsur

Förut på mornarna hade jag och Tindra alltid en massa tjaffs, hon va morgon sur och hade en järnvilja och tjurskalle för den delen, lyssnade inte alls på mig.
och jag har nog världens sämsta morgon humör.
Men nu dom senaste veckorna har varit så himla underbara, båda har varit på bra humör.
Men i morse trodde jag att det skulle bli kaos igen, jag råkade snosa klockan till 7.40, så det va super stressigt för jag lämnar ju Tindra på dagis till kl 8. Men hon va på så bra humör endå, gose knoppen! =)

Pratade med J för en liten stund sen, dom hade kommit fram vid 5 i morse.
Tycker lite synd om han, att han har fått kört över 90 mil, medans de andra i bilen har druckit.
Men men, han tar nog igen det, skulle jag tro :p

Nää, nu måste jag hoppa in i duschen,
sen ska jag ner till farfar och lämna bilen.
Så jag hoppas att solen kommer fram och det slutar blåsa,
tänkte ta cykeln till dagis och hämta Tindra idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0