Bajsmaraton

Som jag nämnde tidigare ( har jag för mig) så vart det birsta i fredags,
ohh så underbart det va. shoppade kläder och grejer.
Va även på Ikea, köpte en massa små lull men även en säng och en ny matstol till Tindra.
(Bilder kommer vid ett senare tillfälle)
Gud så glad hon blev mitt lilla hjärta. men dock så vill hon inte sova i sin nya säng,
men nu är hon ju van att sova med mig, har ju gjort det i ett par månader nu.
Men i fredags sov hon där i några timmar, bar över henne när hon hade somnat men vaknade på natten nån gång över att Tindra håller på att böka ner sig bredvid mig =)

Lördagen va vi ut på Alnö och firade Kerstin som hade fyllt år,
så vi fikade gott och Tindra busade med Kerstin.
Efter det åkte vi till stan, mamma har nämligen infört en Tindradag.
så då får Tindra det hon vill, och göra vad hon vill.
i mina ögon en helt normal dag med mormor.

Tindra har även lyckats blivit magsjuk,
hon har kräkts och haft diareé, så nu dom här dagarna har hon fått haft blöja på sig,
för det har kommit "bajsprupp". 
Jag tackar gudarna för att det håller på att gå över,
och att det inte vart som förra året. då hade jag blivit knäckt!

Nää, man kanske ska ta och bege sig ut på balkongen en sväng
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0