Beroende

Dagen började som vanligt med dagis lämning, sen Eclair! Men idag va det inge bra där, brödet va hårt och eftersom det är fredag måste man ta en efterrätt så det blev en morotskaka, den va också hård.
Men dom är väl förlåten, för hittils har det ju alltid varit bra.
Idag åker mitt älskade troll till pappa sin, och gud så jag kommer saknar mitt lilla stjärnskott.
Kan ju även berätta att nu har Tindra blivit storasyster.. eller ja, halv syster!

J skulle åka iväg och jobba några timmar, sen bär det av hem till han för ännu mera spel :p
Igår för första gången (Tror jag) somnade han före mig.
Men jag varnade han innan, att när jag spelar så spelar jag inte måttligt utan jag bli fast,
totalt beroende av spelet. När jag gick och la mig igår och skulle sova, så svischade dom där "plupparna" i spelet förbi så fort jag blundade :p haha, skadad!
Helgen kommer, som ni kanske förstår att tillbringas hos J =)

Nä, nu blir det in i duschen sen ska jag röja upp efter damerna igår.
Efter det ska jag ringa och gnälla på J att han måste snabba sig,
det KLIAR i mina fingrar! haha :p

Hoppas att alla underbara får en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: linda ruda

hahaha roliga ni!!



Halvsyster!! REDAN!! Jaa du Exen verkar ha brådis att yngla av sig..



Ha en bra dag å kväll..

KRAM..

2009-03-20 @ 12:51:41
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Carro

Nu kräver jasg en uppdarting

ifrån idag

2009-03-21 @ 20:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0