Cellprov

Jag tror jag dör!
Posten kom nyss och det var från Landstinget, adresserat till mig, jag vart väldigt fundersam över vad det kunde vara.
så med spänning öppnade jag det, och fick en smärre chock!
Med stor svart fet text stog det
"Välkommen till gynekologisk cellprovskontroll"
Vafan! Jag tror jag dör!
Tror jag ska säga att jag är oskuld, det stog nämligen "..Om du aldrig haft samlag kan du avstå från undersökningen."
Kan bli svårt om dom läser min journal och ser att jag har barn :p
Tror jag ska försöka tvinga med mig Carolina som stöd, annars kommer jag kissa på mig i väntrummet.. haha!


Kommentarer
Postat av: Catta

Haha, det är ingen fara. Fick själv ett sånt brev för första gången i somras. Det är bara att gå dit :)

2009-03-05 @ 11:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0