God morgon?

Idag är det verkligen inte min dag!
Eller först när jag klev upp va det bra och så. Myste lite med Tindra.
Men sen när hon skulle ta på sig fleece jackan fick hon ett vredes utbrott, och värre vart det när hon inte fick ha gummi stövlarna. är det -11 tycker inte jag att det är så passande med gummistövlar.
Tillslut fick jag iaf på henne skorna, efter mycket mycket tjafs.
på morgon behöver det bara vara en liten strunt sak som får det att blixtra i huvudet på mig, och det gjorde det när J ställde sig rätt upp och ner och glodde.
När vi kom ut till bilden så hade J tagit bort barnstolen, då hade jag kunnat sparka sönder bilen.
Så jag fick fälla upp bälteskudden så fick trollet sitta på den, och det älskar hon!
Hon sitter prick stilla, små pratar lite och ser allmänt vuxen ut =) 
Man kan ju inte annat än att älska denna lilla varelse!

Det är såå himla jobbigt att ha ett sånt hemskt morgon humör,
det räcker med att nån (läs J. för han är ju oftast med mig på morgon) säger nånting som jag tycker är opassande eller störande just i den stunden, eller tittar på mig, så brinner det för mig. sen är resten av dagen i stort sett förstörd.
Och jag blir så irriterad när folk vet hur jag är på morgon, så ska den ändå fortsättas.
varför inte bara skita i å prata med mig, titta inte ens på mig!
Men en "Trasig" dag går alltid att fixa med lite shopping =)


Hoppas att alla underbara har fått en god morgon!

Kommentarer
Postat av: linda ruda

Sjukt vad lika vi är!! JAG är likadan på morgonen!!

men som sagt shopping fixar ALLT!!



=) Stor kram på er alla.. //Stora syster..

2009-03-25 @ 10:45:44
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0