Hello Kitty

Jag tror att jag har lite hunk vampyr abstinens! haha!
Måste ta och se filmen snart igen :p

Idag har det varit världens tråkigaste dag iaf, eller ja, tills Tindra kom hem.
Gud vad vi har lekt idag, Tindra har styrt lekarna så jag har fått haka på medans jag har vikt in kläder och donat lite.
Lite titt som tätt ropade hon att källargubben kommer, så va vi tvungen att springa och gömma oss,
antingen bredvid byrån, bredvid sängen eller i garderoben. Haha, vi har haft såå roligt och mysigt!
Och appropå garderober. jag behöver verkligen FLER garderober! Det är överfullt överallt!
Garderoberna i hallen är också överfulla med jackor, skor och lite diverse grejer.
Kanske ska ta och anordna en loppis här hemma =)

Och som om det inte vore nog, så har jag köpt ett par super söta vår skor till Tindra hjärtat!



Dom har verkligen börjat med Hello Kitty överallt.
När vi "Började" med kitty så fanns det enbart några få plagg på HM.
Men vart man än vänder blicker så ser man det där katt skrället, nu för tiden!


Nää, nu ska jag ta och Googla lite bilder på Robert Pattinson.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0