Idiot jävlar!

Gud vad jag hatar alla idioter som kör längs Fridhemsgatan!
Efter hela vägen rinner det vatten, och ist för att idiot jävlarna ska sakta ner eller bara svänga ut ett par centimeter,
så brassar dom på MITT I vattnet så det stänker, eller det stänker inte, det är forsar som flyger!
Är det meningen att man ska klättra med barnvagnen uppe i snövallarna för att slippa att jag, Tindra och vagnen blir nerstänkt?
Men sen finns det några FÅ personer som svänger ut eller saktar ner farten!
Men majoriteten gör det INTE! Jag har sån jävla lust att kasta nåt hårt på biljävlarna!
Buss jävlarna är inte ett dugg bättre, dom är ju nästan värre!
Jag blir så förbannad!!

Iaf, så har vi varit ner en sväng till farmor, hon fyllde år igår.
så vi gick och köpte en blomma och lämnade den till henne,
gud så glad hon blev =)

Nä, nu ska jag ta och göra lite kvällsfika till gumman!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0