Landet

Har spenderat några dagar på landet nu,
vi har myst och haft det allmänt skönt.
Hämtade hem Ulf från sjukhuset i Tisdags, och gud vad Tindra trollet blev glad.
Hon gjorde inget annat än å tjatade om att vi skulle hämta honom.
Jag tror även att Trollet är den enda som tycker det är roligt att va på sjukhuset,
hon lekte doktor med Ulf. Hon satt på han sånna där Ekg klisterlappar (tror jag) och lyssnade på magen (!) med stetoskopet. På sig själv med för den delen.

I förrgår va det en kille som ringde och ville köpa spjälsängen, men eftersom vi inte va hemma
så skulle han ringa idag, efter 9. men än har han inte ringt.
så jag hoppas att han inte har hittat en annan säng, för jag måste verkligen bli av med den.
den står och tar upp alldeles för mycket plats, och i förrådet får den inte heller plats.
Jag får alltid en sån separations ångest när jag ska ha iväg något, speciellt när det är Tindra som ahr haft sakerna.
Men vad ska jag med en spjälsäng till, som dessutom inte har plats nånstans?
Nää, så jag hoppas killen ringer snart så jag får det överstökat!

Nu har jag även bestämt mig att håret ska bort, det är alldeles för långt!
Det går inte att göra någonting med det och det är bara i vägen.
Men jag har velat fram och tillbaka länge, för vissa dagar älskar jag mitt långa hår,
men dagarna jag hatar det överväger dom bra. så jag ska gå och beställa en tid för klippning,
tror jag ska testa någon annan frisering nu. Har fixat håret på Sax & Kam ett antal år nu,
så nu är det dags för förändring tror jag.

Jag är så himla gudomligt less på allt bråk nu,
jag vet inte om det är värt det längre....
Det känns som att det inte finns nåt att kämpa för längre.



Kommentarer
Postat av: linda ruda

Hej kikar in! Hoppas allt är bra med er!

KRAM! Linda.

2009-03-12 @ 12:58:34
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0